IPHONE

JD Power |Πρώτη η Apple στην ικανοποίηση των καταναλωτών!

Η εταιρεία ερευνών JD Power η οποία στο παρελθόν έχει απονείμει στο iPhone την υψηλότερη θέση για την ικανοποίηση των καταναλωτών από τα smartphones για 8 συναπτά έτη, δημοσίευσε σήμερα μία έκθεση η οποία θέτει την Apple ως εταιρεία, στην κορυφή της ικανοποίησης των πελατών των παρόχων. Οι παράμετροι που καλούνταν να βαθμολογήσουν οι καταναλωτές ήταν, η απόδοση ο φυσικός σχεδιασμός, τα χαρακτηριστικά και η ευκολία λειτουργίας, στις 4 μεγαλύτερες εταιρείες παροχής κινητής τηλεφωνίας.

Στην έκθεση της JD Power θα βρείτε την Apple στην πρώτη θεση στη συνολική βαθμολογία για το iPhone, σε εταιρείες όπως η Sprint, Verizon, AT&T και T-Mobile. Ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις πολύ κοντά βρίσκεται και η Samsung. H έκθεσε έλαβε επίσης υπόψην της κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη συνολική ικανοποίηση των παρόχων κινητής τηλεφωνίας, καθώς και τις πιο περιζήτητες νέες δυνατότητες στις συσκευές από τους καταναλωτές:

«Overall satisfaction with smartphone devices is highest among AT&T customers (844), followed by Sprint (839); T-Mobile (835); and Verizon Wireless (829) customers. Overall satisfaction among smartphone owners is 837.

While smartphone owners continue to cite “features” as the primary reason for selecting their device (35%), the rate has declined significantly from the 2011 Vol. 2 study (57%)… Reasons for purchase have an impact on customer satisfaction and future loyalty. Selecting a smartphone device based on price generates significantly lower levels of satisfaction (808 on a 1,000-point scale) and repurchase rates (18%) than selections based on product-specific reasons such as operating system (860 and 35%, respectively). – «

Επιπλέον η έρευνα έδωσε βαρύτητα και σε μερικά στοιχεία για τα πιο περιζήτητα χαρακτηριστικά τα οποία θέλουν οι καταναλωτές στις συσκευές τους, και η μεγαλύτερη οθόνη που φημολογείται στο επερχόμενο iPhone προς έκπληξη πολλών δεν συμπεριλαμβανόταν στη λίστα. Οι ιδιοκτήτες Smartphone πιο συχνά ανέφεραν τον απρόσκοπτο φωνητικό έλεγχο (36%), ενσωματωμένους αισθητήρες οι οποίοι να μπορούν να κάνουν μετρήσεις θερμοκρασίας, φωτισμού, θορύβου, ώστε να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις της συσκευής σύμφωνα με το περιβάλλον (35%), καθώς και της αναγνώριση προσώπου και βιομετρική ασφάλεια (28%).

Η έρευνα διήρκησε από τον Σεπτέμβριο του 2013  μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2014 με δείγμα 13,237 κατόχων smartphones οι οποίοι το είχαν στην  κατοχή τους  για χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου και οι οποίοι ήταν πελάτες σε μία από τις 4 εταιρείες παροχής κινητής τηλεφωνίας.

jd-power-iphone-award

Η Apple έχει χρησιμοποιήσει πολλές φορές τις έρευνες από την JD Power για τη διαφήμιση του  iPhone και iPad στην ιστοσελίδα της όπως και σε άλλα είδη marketing (όπως απεικονίζεται στην παραπάνω εικόνα). Η JD έχει κατατάξει την Apple στην υψηλότερη θέση εδώ και 8 χρόνια στην ικανοποίηση των καταναλωτών smartphones κατευθείαν από το πρώτο iPhone αν και η διαδικασία που ακολουθεί αμφισβητήθηκε πρόσφατα, όταν κατετάγη η Samsung στην κορυφή των tablets για την ικανοποίηση πελατών, ενώ την υψηλότερη κατάταξη για τις επιμέρους κατηγορίες πλην της τιμολόγησης τις είχε η Apple.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
IPHONE

To Appleteam.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα και την εταιρία Apple. Απαρτίζεται από έμπειρο δυναμικό πάνω στις iOS Devices έτοιμο να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Μπείτε λοιπόν σε μία σύγχρονη ομάδα σήμερα!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

*

*

Newsroll