APPLE

Forrester Research |Η Apple χάνει έδαφος ως προς την ικανοποίηση των πελατών!

H Apple είναι γνωστή για την εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών της και την ακραία εμπιστοσύνη στο λογότυπο της. Φαίνεται όμως πως η έλλειψη μίας σταθερής προσωπικότητας ως επικεφαλής στην Λιανική πώληση, της έχει στοιχίσει. Μία πρόσφατη έρευνα «Forrester Research» η οποία αφορά την εμπειρία του πελάτη, δείχνει πως η Apple δεν ηγείται πλέον σε αυτόν το τομέα.

Συγκεκριμένα στη Forrester Research ρωτήθηκαν 7.500 καταναλωτές σχετικά με τις απόψεις τους για το με ποια εταιρεία αρέσκονται να συναλλάσονται. Οι ερωτήσεις ήταν του τύπου όπως:

  • Πόσο ευχάριστη ήταν η συνεργασία – συναλλαγή με τη επιχείρηση;
  • Πόσο εύκολη ήταν η συνεργασία με την επιχείρηρση;
  • Πόσο αποτελεσματική ήταν η συνεργασία σας ως προς την ικανοποίηση των αναγκών σας;

forrester12114

Τα αποτελέσματα της έρευνας 2014 δείχνουν πως η Apple χάνει έδαφοες στην υπηρεσία της ικανοποίησης των πελατών, καθώς υπολείπεται της Microsoft, της Samsung και της Sony. Η ηγεσία ανήκει πλέον στην Amazon με σκορ 91 βαθμοί όπου αντανακλάται η ισχυρή υποστήριξη του Kindle. Η Sony ακολούθησε το σκορ με 83 ενώ η Microsoft και η Samsung μοιράστηκαν από 82 βαθμούς. Η Apple έπεσε αρκετές θέσεις ευρυσκόμενη πίσω από τους ανταγωνιστές της με σκορ 81 βαθμοί.

Δεν κατάφερε να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και για αυτό για το 2013-2014 σημείωσε «Good» βαθμολογία σύμφωνα πάντα με τα ευρύματα της έρευνας. Που πιστεύετε εσείς πως οφείλεται αυτή η ομολογουμένως δυσάρεστη θέση στην κατάταξη;

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
APPLE

To Appleteam.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα και την εταιρία Apple. Απαρτίζεται από έμπειρο δυναμικό πάνω στις iOS Devices έτοιμο να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Μπείτε λοιπόν σε μία σύγχρονη ομάδα σήμερα!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

*

*

Newsroll