IPAD

«Change»|Η νέα διαφήμιση για το iPad που κόστισε 2.000.000 δολάρια

Πριν την τηλεοπτική μετάδοση των χθεσινών 57ης βραβείων Grammy, η Apple κυκλοφόρησε μία νέα διαφήμιση με τίτλο «Change», από την Σουηδέζα  τραγουδίστρια Elliphant, τον παραγωγό με έδρα το Λος Άντζελες, Gaslamp killer και τον Άγγλο DJ. Riton.

Το story της διαφήμισης έχει να κάνει με τρεις μουσικούς, οι οποίοι συνθέτουν ένα remix του συγκροτήματος Elliphant, συγκεκριμένα το «All Or Nothing», εξ ολοκλήρου σε ένα iPad, από την αρχική σύνθεση των κομματιών, την παραγωγή, την καταγραφή του video clip και πολλά άλλα. Για τη δημιουργία του remix, φαίνεται να χρειάστηκαν, τις εφαρμογές GarageBand της Apple για την σύνθεση, την εφαρμογή IMPC Pro, για την παραγωγή και την Serato Remote, για τις ζωντανές εμφανίσεις. H καταγραφή και μαγνητοσκόπηση του vidoe, έγινε με την εφαρμογή Manual Camera.

H ιστοσελίδα Billiboard, αναφέρει πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Tim Cook και ο SVP of Internet Software and Services, ήταν το επίκεντρο του pro-Grammy πάρτυ, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τον παραγωγό Clive Davis. Η Apple εκτιμάται πως κατέβαλε πάνω από 2.000.000 δολάρια για τη διαφήμισή και την προβολή αυτής, στα βραβεία Grammy. Η νέα διαφήμιση iPad, ακολουθείται από φήμες για μία ανανεωμένη υπηρεσία συνδρομητικής μουσικής με αναφορά της προηγούμενης εβδομάδας.

Να σημειώσουμε εδώ πως η χρέωση για την υπηρεσία αυτή, υπολογίζεται στα 7,99 δολάρια το μήνα για πρόσβαση από OS X και iOS, Apple TV ή Android. Κάτι τέτοιο δείχνει τη διάθεση της Apple να δώσει νέα ώθηση στη Μουσική κατά τη διάρκεια του έτους, με πιθανή ημερομηνία ανακοίνωσης τον Ιούνιο, κατά το επόμενο παγκόσμιο συνέδριο προγραμματιστών (WWDC 2015).

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
IPAD

To Appleteam.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα και την εταιρία Apple. Απαρτίζεται από έμπειρο δυναμικό πάνω στις iOS Devices έτοιμο να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Μπείτε λοιπόν σε μία σύγχρονη ομάδα σήμερα!
Newsroll
Αρέσει σε %d bloggers: