Για να προλάβουμε αντιδράσεις του τύπου, είναι δυνατόν να μη γνωρίζουμε τις ενέργειες αυτές, θα πρέπει να σας πούμε πως υπάρχουν αρκετοί νέοι χρήστες στο λειτουργικό iOS οι οποίοι όντως δεν γνωρίζουν, θέλουμε λοιπόν να υπάρχει διαθέσιμος ένας οδηγός πρώτων ενεργειών επαναφοράς, ώστε κάποιος να μπορεί ανά πάσα στιγμή να τον συμβουλευτεί.

Πολλές φορές έχετε έρθει στη δυσάρεστη θέση όπου η συσκευή σας, παύει να ανταποκρίνεται σε οποιοδήποτε ερέθισμα δεχθεί από εσάς, παρουσιάζοντας μία μαύρη κενή οθόνη ή μία οθόνη κολλημένη δείχνοντας ένα μήλο. Υπάρχουν φορές κατά τις οποίες η συσκευή είχε παγώσει στην αρχική οθόνη ή εντός μία εφαρμογής. Τέτοια φαινόμενα είναι συχνά την περίοδο αναβάθμισης του λειτουργικού συστήματος, καθώς αρκετές εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών δεν έχουν προλάβει να δεχθούν αναβάθμιση.

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν;

Η πρώτη ενέργεια που μπορούμε να κάνουμε αναφέρεται από την Αpple ως reset ή restart της συσκευής, αν και πολύ από εμάς το γνωρίζουν ως Hard reset.

  • Κάνουμε προσπάθεια απενεργοποίησης της συσκευής.
  • Αν δεν είναι εφικτή, πιέζουμε ταυτόχρονα και παρατεταμένα, το εμπρόσθιο πλήκτρο (Home) και το πλήκτρο ενεργοποίησης (Power/Sleep) στο πλάι για το iPhone 6/Plus ή στην κορυφή της συσκευής στις παλαιότερες συσκευές και στα iPads, μέχρι να εμφανιστεί το μήλο και στη συνέχεια αφήνουμε τη συσκευή να κάνει επανεκκίνηση.

Napkin 12-07-14, 6.09.52 PM

Τις περισσότερες φορές η συσκευή θα επαναλειτουργήσει κανονικά και χωρίς περαιτέρω προβλήματα.

Επαναφορά Περιεχομένων και ρυθμίσεων σε iPhone ή iPad

Πολλοί χρήστες κατά την περίοδο ανακοινώσεων των νέων συσκευών iPhone σπεύδουν να προετοιμάσουν τη συσκευή τους προς πώληση. Θέλοντας να απομακρύνουν από τη συσκευή τα προσωπικά τους δεδομένα, αναγκάζονται να κάνουν πλήρη επαναφορά της συσκευής και αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση λειτουργικού, παρότι αυτό δεν είναι επιθυμητό πάντα.

Εάν λοιπόν η συσκευή σας δεν αντιμετωπίζει προβλήματα ανταπόκρισης και το μόνο ζητάτε είναι η διαγραφή όλων των περιεχομένων και ρυθμίσεων της συσκευή σας, υπάρχει η παρακάτω εύκολη διαδρομή η οποία θα επαναφέρει τη συσκευή στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, παραμένοντας στην ίδια έκδοση λειτουργικού συστήματος.

Ρυθμίσεις >Γενικά >Επαναφορά >Περιεχόμενα και ρυθμίσεις (ενδεχομένως να σας ζητηθεί να εισάγετε τον κωδικό πρόσβασή σας στο iCloud). 

Napkin 12-07-14, 7.12.01 PM

Μετά το πέρας της διαδικασίας επαναφοράς, η συσκευή σας θα είναι κενή, έτοιμη να υποδεχθεί τα δεδομένα του νέου ιδιοκτήτη.

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μέσω της εφαρμογής iTunes

Αν λοιπόν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την iOS συσκευή σας κι έχετε εξαντλήσει τις παραπάνω πρώτες ενέργειες αντιμετώπισης προβλημάτων, όπως το restart, ή την απενεργοποίηση/ενεργοποίηση της συσκευής, θα πρέπει να λάβετε πιο δραστικά μέτρα.  Η έσχατη λύση και πάντα αποτελεσματική σε επίπεδο software, είναι το λεγόμενο Restore ή αλλιώς επαναφορά της συσκευής.

Με την ενέργεια αυτή γίνεται πλήρη διαγραφή της συσκευής και εγκατάσταση της τελευταίας έκδοσης λειτουργικού. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως απαραίτητα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του restore, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τη συσκευή σας ως νέα (setup as new), ειδάλλως θα επαναφέρετε τα τυχόν προβλήματα που υπήρχαν σε αυτή.

Θα προτείναμε να το δείτε ως μία ευκαιρία εκκαθάρισης της συσκευής, από εφαρμογές και αρχεία τα οποία δεν είναι πλέον απαραίτητα. Πάμε να δούμε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν:

Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επαναφοράς θα σας ζητηθεί να απενεργοποιήσετε την Εύρεση iPhone της συσκευής σας. Ακολουθήστε τη διαδρομή Ρυθμίσεις >iCloud >Θέστε την εναλλαγή Εύρεση iPhone στη θέση OFF.

Screen Shot 2014-12-07 at 6.53.19 PM

  • Συνδέστε το iPhone ή το iPad σας και ανοίξτε την εφαρμογή iTunes.
  • Στη συνέχεια επιλέξτε το εικονίδιο iPhone ή iPad στο επάνω αριστερό μέρος της οθόνης.
  • Πιέστε το πλήκτρο Επαναφορά του iPhone (Restore iPhone) ή επαναφορά του iPad (Restore iPad), στην ενότητα «Σύνοψη» (Summary).
  • Επιλέξτε εάν επιθυμείτε να διατηρήσετε αντίγραφο ασφαλείας των ρυθμίσεων πριν την επαναφορά. Εάν διατηρείτε πρόσφατο αντίγραφο ασφαλείας στο iCloud, αγνοήστε την προτροπή. Εάν ο συγχρονισμός γίνεται μέσω του iTunes, επιλέξτε να αποθηκευτούν οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις.
  • Πατήστε αναφορά στο επόμενο αναδυόμενο παράθυρο.
  • Επιπλέον μπορείτε να επιλέξετε τη μεταφορά των αγορών σας. Εάν έχετε ήδη συγχρονίσει τις εφαρμογές σας μέσω iTunes, μπορείτε να προχωρήσετε.
  • Περιμένετε να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία. Μόλις ολοκληρωθεί, θα έχετε μια συσκευή η οποία θα έχει επανέλθει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Napkin 12-07-14, 7.23.33 PM

Εάν για οποιονδήποτε λόγο η εφαρμογή iTunes δεν αναγνωρίζει τη συσκευή σας, θα πρέπει να τη θέσετε σε Recovery mode. Αποσυνδέστε τη συσκευή σας κι έχοντας πατημένο το εμπρόσθιο πλήκτρο (Home button), συνδέστε τη συσκευή σας στο iTunes. Εάν, ούτε κι αυτή η ενέργεια ευοδώσει, η συσκευή σας θα πρέπει να έρθει σε μας και να την αναλάβει κάποιος τεχνικός μας, καθώς το πρόβλημα παύει να είναι απλό και χρήζει τεχνικής επέμβασης.

Προσπαθήσαμε να εξαντλήσουμε τις πρώτες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας στη συσκευή σας, όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα μη ανταπόκρισης. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή κάτι από τα παραπάνω δεν ήταν σαφές, μπορείτε να μας το γνωστοποιήσετε στα σχόλια.

jobs αντίγραφο
ΠΗΓΗwww.ired.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροH ανείπωτη ιστορία δημιουργίας του Apple Store «Cube» στη 5th Avenue
Επόμενο άρθροiPhone 6s mini |Να περιμένουμε νέο iPhone 4″ το 2015;
ASPROGIANNIS K. |Ιδιοκτήτης του Νiche ηλεκτρονικού καταστήματος Mi STORE με αντικείμενο το Service, τα Ανταλλακτικά και τα Αξεσουάρ iOS συσκευών. Ιδρυτής του ιστοχώρου APPLETEAM με καθημερινή ενημέρωση και υποστήριξη χρηστών Apple συσκευών. Γνωστός σε πολλές τεχνολογικές ιστοσελίδες και πρόθυμος να επαναφέρει οποιοδήποτε πρόβλημα, στην Apple συσκευή σας. Τo APPLETEAM το 2014 αναλάβε και τη διαχείριση και υποστήριξη των Apple Forums του μεγαλύτερου τεχνολογικού χώρου στην Ελλάδα. To 2017 επεκτείνει τις δραστηριότητές του με την ανάληψη όλων των λειτουργιών και την ανάπτυξη του myphone.gr Ακολουθήστε με!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here