Κατά τη διάρκεια των Academy Awards (Βραβεία Oscar)  χθες, η Apple κυκλοφόρησε μία νέα διαφήμιση η οποία εστιάζει στη διαδικασία παραγωγής κινηματογραφικής ταινίας, εξ’ ολοκλήρου με τη χρήση ενός iPad Air 2. Η αφήγηση της ταινίας προέρχεται από τον βραβευμένο με Oscar, σκηνοθέτη Martin Scorsese.

Η ενός λεπτού διαφήμιση η οποία φέρει τον τίτλο «Make a film with iPad», έχει συλληφθεί με ένα iPad Air 2 από φοιτητές μελλοντικούς σκηνοθέτες από το Los Angeles Clounty High School of Arts, με ένα σενάριο χωρισμένο σε τρία porjects, me τη χρήση ενός iPad, παρεχόμενο από την εταιρεία Apple.

Στη διαφήμιση, τα αποσπάσματα που παρουσιάζονται, προέρχονται από το παρασκήνιο των γυρισμάτων, τα οποία επίσης έχουν συλληφθεί με μία συσκευή iPad Air 2, και αφορούν, την έναρξη ομιλίας του διάσημου σκηνοθέτη στο NYU Tisch School of Arts. Ο σκηνοθέτης αφηγείται τις δυσκολίες και την ταλαιπωρία της καθ’ όλα δημιουργικής διαδικασίας.

[quote_box_center]

«For your work, for your passion, every day is a rededication,»

αναφέρει ο Scortsese, «Painters, dancers, actors, writers, filmmakers, it’s the same for all of you, for all of us. Every step is a first step, every brush stroke is a test, every scene is a lesson, every shot is a school. So, let the learning continue.»[/quote_box_center]

«Για την εργασία και το πάθος σας, να αφιερώνετε κάθε ημέρα» «Ζωγράφοι, χορευτές, ηθοποιοί, συγγραφείς, σκηνοθέτες, όλους πρέπει να τους βλέπετε το ίδιο. Κάθε βήμα είναι πρώτο βήμα, κάθε πινελιά είναι μία νέα δοκιμή, κάθε σκηνή είναι ένα μάθημα, κάθε πλάνο είναι ένα ολόκληρο σχολείο. Συνεχίστε έτσι την εκμάθηση. «

Όπως και στα προηγούμενα τηλεοπτικά spot, στη διαφήμιση που παρουσιάστηκε στα Oscar, εμφανίζονται εφαρμογές οι οποίες παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, δίπλα στις συσκευές της Apple. Μεταξύ αυτών και το πρόσφατα αναπτυγμένο software LACHSA, το οποίο χρησιμοποιείται για την υλοποίηση αντίστοιχων ταινιών μικρού μήκους, το Final Draft Writer, η εφαρμογή κάμερας FiLMiC Pro, και η εφαρμογή επεξεργασίας χρώματος, VideoGrade. Στη διαφήμιση εμφανίζεται και η in-house εφαρμογή GarageBand, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την επεξεργασία και τη σύλληψη του ήχου, κάνοντας χρήση του μικροφώνου Apogee Mic, για iPhone, iPad και Mac.

H διαφήμιση κλείνει με το σλόγκαν, «Όλα αλλάζουν με το iPad», φράση όμοια με τη μουσική διαφήμιση που παρουσιάστηκε αρχές του μήνα.

jobs αντίγραφο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροAppleteam Spot.IM |Συνδεθείτε μαζί μας από το iPhone σας! (Οδηγός ενεργοποίησης)
Επόμενο άρθροΠρακτικές Συμβουλές |Διαγράψτε μαζικά τις φωτογραφίες από iPhone σας
ASPROGIANNIS K. |Ιδιοκτήτης του Νiche ηλεκτρονικού καταστήματος Mi STORE με αντικείμενο το Service, τα Ανταλλακτικά και τα Αξεσουάρ iOS συσκευών. Ιδρυτής του ιστοχώρου APPLETEAM με καθημερινή ενημέρωση και υποστήριξη χρηστών Apple συσκευών. Γνωστός σε πολλές τεχνολογικές ιστοσελίδες και πρόθυμος να επαναφέρει οποιοδήποτε πρόβλημα, στην Apple συσκευή σας. Τo APPLETEAM το 2014 αναλάβε και τη διαχείριση και υποστήριξη των Apple Forums του μεγαλύτερου τεχνολογικού χώρου στην Ελλάδα. To 2017 επεκτείνει τις δραστηριότητές του με την ανάληψη όλων των λειτουργιών και την ανάπτυξη του myphone.gr Ακολουθήστε με!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ