APPLE

Η Apple γνωρίζει για το πρόβλημα με την σύνδεση Wi Fi

Τώρα πλέον που το iPhone 5 έχει φτάσει στα χέρια εκατομμυρίων καταναλωτών, υπάρχουν και αναφορές για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την σύνδεση Wi-Fi της συσκευής.

Ένα άρθρο με τίτλο Painfully Slow WiFi on new iPhone 5 έχει κάνει τον γύρω του διαδικτύου, ένα πολύ χαρακτηριστικό σχόλιο είναι:

I just got done setting up my iPhone 5 (as new, not restore). I was trying to download my music from iTunes when it seemed to be taking forever. I cancelled the downloads and then kept testing the WiFi in various other ways. Just loading the app store, my iPhone 4 will load anything faster than my iPhone 5 right now. I’ve rebooted the router and tried multiple devices and have narrowed the problem down to the WiFi in the iPhone 5. I’ve also tried using different bands, 2.4 and 5 both produce the same outcome. I launched speedtest.net app about 2 minutes ago and hit begin test. Its still «finding the closest server». I have also tried the reset network settings. Still the same issue.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Όλα τα υπόλοιπα σχόλια και αναφορές έχουν πάνω κάτω την ίδια μορφή, ενώ υπάρχουν και χρήστες οι οποίοι αναφέρουν απλά μια πιο αργή ανταπόκριση της συσκευής στην σύνδεης.

Μερικοί χρήστες κατάφεραν να εξαλείψουν το πρόβλημα επιλέγοντας να συνδεθούν μέσω αποκρυπτογραφημένου WPA2 Wi-Fi router. Καθώς τα καταστήματα της Apple διαθέτουν δωρεάν σύνδεση σε Wi-Fi, το πρόβλημα πολύ πιθανόν να μην εμφανιστεί μέσα στο κατάστημα. Πολλοί καταναλωτές έσπευσαν να διορθώσουν το πρόβλημα και άλλοι κατάφεραν απλώς να επισκευάσουν κάποιο hardware ελαττωματικό κομμάτι και άλλοι πάλι να αλλάξουν την συσκευή τους. Και στις δύο περιπτώσεις όμως τα προβλήματα δεν φαίνεται να σταμάτησαν. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί πως τα προβλήματα σύνδεσης σε Wi-Fi δίκτυο ποικίλουν από χρήστη σε χρήστη.

Σε ένα Apple forum ο χρήστης ανεβάζει ένα σχόλιο με την επιβεβαίωση που έλαβε από το AppleCare και φαίνεται ξεκάθαρα πως η Apple γνωρίζει το πρόβλημα αλλά η λύση του δεν είναι ακόμη διαθέσιμη:

Just spoke with iPhone AppleCare and they are definitely aware of the problem and Apple engineers are working on it. I asked if it was hardware or software related and she said the WPA2 issue seems to be software based and the non-connecting issue may be hardware based, but that they are still trying to identify the cause.

Πηγή

Εδώ συζητάμε το θέμα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
APPLE

To Appleteam.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα και την εταιρία Apple. Απαρτίζεται από έμπειρο δυναμικό πάνω στις iOS Devices έτοιμο να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Μπείτε λοιπόν σε μία σύγχρονη ομάδα σήμερα!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

*

*

Newsroll