APPLE

Αρκετοί χρήστες του MobileMe καταγγέλλουν την Apple για τη διακοπή της υπηρεσίας.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Οι καταγγελίες κατατέθηκαν σε ένα περιφερειακό δικαστήριο της California. Οι καταγγέλλοντες εκφράζουν την απογοήτευσή τους για την μετάβαση από την προηγούμενη υπηρεσία, MobileMe (η οποία ήταν επί πληρωμή) στην καινούργια διάδοχό της, iCloud. Φαίνεται ότι η κύρια ενόχληση των χρηστών της MobileMe είναι η μετάβαση στην iCloud, η οποία είναι περισσότερο περίπλοκη από την προηγούμενη.

«Κατά τη διάρκεια της αλλαγής, η Apple δεν κατάφερε να προσφέρει στους χρήστες τις υπηρεσίες εκείνες για τις οποίες είχαν πληρώσει ήδη. Επίσης αποδείχτηκε ότι κάποιοι εκ των χρηστών δεν κατάφεραν να έχουν πρόσβαση ακόμα και στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο, κάτι το οποίο δημιούργησε σημαντικά προβλήματα κυρίως σε εκείνους που το χρησιμοποιούσαν για την εργασία τους.»

Στη συνέχεια, οι χρήστες κατηγόρησαν την Apple ότι επί τούτου παρουσίασε τη νέα υπηρεσία, με σκοπό να «γλυκάνει λίγο το χάπι».

«Δυστυχώς για αρκετούς χρήστες δεν ήταν μόνο ότι η υπηρεσία δεν λειτουργούσε, αλλά όλο αυτό οδήγησε στην απώλεια όλων των δεδομένων του προηγούμενου λογαριασμού τους. Για να μπορέσουν να ανακτήσουν τα «χαμένα» δεδομένα τους, θα πρέπει να αναζητήσουν τεχνική βοήθεια, κάτι βέβαια που είναι το λιγότερο δυνατό που οφείλει να κάνει η εταιρεία για να ικανοποιήσει τους χρήστες της».

Πηγή

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
APPLE

To Appleteam.gr δημιουργήθηκε για να παρέχει καθημερινή ενημέρωση για τα προϊόντα και την εταιρία Apple. Απαρτίζεται από έμπειρο δυναμικό πάνω στις iOS Devices έτοιμο να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Μπείτε λοιπόν σε μία σύγχρονη ομάδα σήμερα!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

*

*

Newsroll